Všeobecné obchodní podmínky
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se použijí na právní vztahy
uzavírané mezi:
- Adam Purč
IČO: 10778594
se sídlem Blažkova 19/7, 638 00 Brno
(dále jen „zprostředkovatel“)
a
- Fyzická osoba, minimálně ve věku 18 let
(dále jen „zájemce“)
I.
Vznik právního vztahu
- Právní vztah mezi zprostředkovatelem a zájemcem vzniká v okamžiku splnění níže uvedených podmínek:
- Zájemce podal řádně vyplněnou přihlášku ke koupi hodin jazyka (dále jen „přihláška“). Přihlášku je možné podat pouze prostřednictvím online formuláře webových stránek zprostředkovatele. Odesláním přihlášky zájemce vyslovuje závazný souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
- Na emailovou adresu zájemce bude po zpracování přihlášky zaslána výzva k platbě. Výzva k platbě obsahuje informace o celkové ceně (v závislosti od balíčku hodin dle zájemcova výběru), datum splatnosti a bankovní instrukce pro provedení bezhotovostní platby.
- Okamžikem připsání ceny na účet zprostředkovatele nastávají účinky právního vztahu uzavřeného mezi zprostředkovatelem a zájemcem.
- Na základě přihlášky se zájemce zavazuje komunikovat se zprostředkovatelem dle kontaktních údajů v ní uvedených.
II.
Předmět právního vztahu
- Zprostředkovatel zájemci na základě podané přihlášky a uhrazení ceny zprostředkuje hodiny cizího jazyka s lektorem.
- Zprostředkovatel nabízí 4 různé servisní balíčky:
- 8 lekcí jazyka s lektorem, 45 minut „BAISC“
- 12 lekcí jazyka s lektorem, 45 minut „OPTIMAL“
- 8 lekcí jazyka s lektorem, 60 minut „PLUS“
- 12 lekcí jazyka s lektorem, 60 minut „SOLID“
- Ceny jednotlivých servisních balíčků jsou spolu se specifikací jejich obsahu uvedeny na internetových stránkách zprostředkovatele.
- Platnost zakoupených lekcí činí 6 kalendářních měsíců od zakoupení. Po uplynutí této lhůty již není možné zbývající lekce využít a nevzniká nárok na jejich finanční či jinou náhradu.
III. Práva zájemce
- Zájemce má právo na poskytnutí hodin jazyka zahrnutých do zvoleného balíčku hodin.
- Zájemce má právo na získání informací o skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb.
- Zrušení hodiny
- V případě zrušení hodiny zájemcem v časovém úseku kratším než 24 hodin před začátkem smluvené hodiny ztrácí zájemce nárok na takovou hodinu. Zájemce v takovém případě rovněž ztrácí nárok na vrácení zaplacené ceny za takto zrušenou hodinu.
- V případě zrušení hodiny lektorem v časovém úseku kratším než 24 hodin před začátkem smluvené hodiny získává zájemce nárok na zrušenou vyučovací hodinu v jiném termínu a zároveň získává nárok na jednu další hodinu zdarma jako kompenzaci.
IV.
Ochrana osobních údajů
- Zájemce tímto uděluje souhlas v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) s poskytnutím svých osobních údajů (zejména svého jména, adresy trvalého bydliště a kontaktních údajů) zprostředkovateli a s jejich zpracováním zprostředkovatelem v rozsahu a způsobem nutným pro zajištění objednaných služeb.
- Zájemce tímto prohlašuje, že si je vědom svých práv vyplývajících z § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a z Nařízení. Zájemce zároveň prohlašuje, že všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.
VI.
Ukončení právního vztahu
- Mezi zájemcem a zprostředkovatelem je uzavírán vztah prostřednictvím prostředků komunikace na dálku. Zájemce, který je v postavení spotřebitele, má právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů od odeslání přihlášky, s výjimkou případů, kdy již byla služba splněna. Odstoupení nemusí být odůvodněno a stačí, je-li ve stanovené lhůtě odstoupení odesláno.
- Bude-li zájemce hrubě nespokojen se službami poskytovanými zprostředkovatelem, má právo odstoupit i po uplynutí lhůty dle bodu 1. tohoto článku VOP, přičemž toto odstoupení musí odůvodnit a zaslat zprostředkovateli. V takovém případě bude zájemci vrácena částka odpovídající nevyužitým hodinám jazyka. Za den odstoupení je považován den doručení písemného vyrozumění zprostředkovateli.
VII. Ostatní ustanovení
- Komunikace mezi zájemcem a zprostředkovatelem se uskutečňuje v českém
- Právní vztahy mezi zájemcem a zprostředkovatelem se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění („NOZ“).
- Veškerý vzniklý spor mezi zprostředkovatelem a zájemcem se bude nejdříve řešit mimosoudní dohodou. Pokud se to nepodaří, spor bude předán výhradně příslušným soudům České republiky.
- Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 19.04.2021.